Rainbow Dinner

Indlæser Begivenheder

Kom på venteliste til Rainbow Dinner i København d. 23. september 2023

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige

Når du tilmelder dig ventelisten betaler du for deltagelse – ligesom alle andre. Du vil så blive tildelt plads til Rainbow Dinner arrangementet – efterhånden, som vi modtager afbud fra dem, der tillmeldte sig arrangementet (afbud er stort set altid uundgåelige). Er der ikke plads, får du pengene tilbage. Under alle omstændigheder, er du garanteret at komme med til efterfesten.

Hvorfor er der kapacitetsbegrænsning på Rainbow Dinners arrangementer?
For at få logistikken bag Rainbow Dinners arrangementer til at gå op, har vi behov for et helt bestemt antal deltagere – herunder et bestemt antal værter, der lægger hus til en af aftenens tre retter. Dette er nødvendigt, for at sikre at du får en rigtig god oplevelse til Rainbow Dinner, hvor du både får en rejsemakker, kommer rundt til tre forskellige retter – i tre forskellige hjem – og hver gang møder nye regnbuemennesker, som du ikke mødte til de øvrige retter. Faktisk vil du, i løbet af aftenen (og sammen med din rejsemakker) møde 9 andre rejsepar, svarende til 18 andre regnbuemennesker.

Hvordan foregår det med at stå på ventelisten?
Hvis der ikke er flere ledige pladser til et Rainbow Dinner event, så meld dig på ventelisten. Der er altid nogle afbud i sidste øjeblik, så der er god mulighed for at komme med, hvis man står på ventelisten. Vi tilføjer folk fra ventelisten til selve arrangementet efterhånden som afbud kommer ind. Det foregår efter først-til-mølle-princippet og afhængig af, hvilken type deltager vi har behov for (vært, gæst eller par). Tilmelder du dig som vært vil du have lidt større chance for at komme med, idet vi både kan mangle værter – men vi kan også tilmelde dig som gæst uden at skulle være vært (selvom du meldte dig som vært), hvis der ikke er flere gæstetilmeldinger på ventelisten, som tilmeldte sig før dig.

“Ændringer til dine billetter fra Rainbow Dinner”
Vi udvider løbende kapaciteten til vores arrangementer i tråd med antallet af tilmeldinger. I disse tilfælde flytter vi automatisk dem, som har meldt sig på venteliste til selve arrangementet (dvs. din deltagelse til middags-eventet er garanteret og du er ikke længere på ventelisten). Hvis det sker, vil du modtage en email, hvor der står at “din billet er blevet ændret”. Du behøver ikke selv, at gøre noget.

Du er GARANTERET EN BILLET TIL AFTERPARTY 🥳
Når du tilmelder dig på ventelisten, er du altid garanteret en billet til Rainbow Dinners afterparty – også selvom der måske ikke var nok afbud til, at sikre dig en plads til middags-arrangementet.

Hvad, hvis der ikke bliver plads til mig?
I det tilfælde, at der er flere på venteliste end der er pladser til Rainbow Dinners middags-arrangement, sørger vi for at refundere hele dit tilmeldingsgebyr den efterfølgende mandag. Du risikerer altså ikke, at tabe penge på at melde dig på venteliste – hele beløbet refunderes automatisk, hvis vi ikke kan finde en ledig plads til dig. Dette gælder også, selvom du deltager i efterfesten.

Du kan læse mere om at stå på venteliste her.

Hvis du har nogle spørgsmål eller kommentarer, så er vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig. Skriv til info@rainbowdinner.dk.

Dette website bruger cookies. Ved at bruge sitet, accepterer du vores brug af cookies.  Læs mere

da_DKDansk