Indlæser Begivenheder

(WOMEN ONLY) Rainbow Dinner i København, lørdag d. 10. februar 2024

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige

Hvis du er hurtig, får du rabat!

Early Birds | Udløber 18. december | 40% rabat | Earlybird100224

Deal Hunters | Udløber 10. januar | 20% rabat | Dealhunter100224

*Rabatkoden udløber på den angivne dato eller når billetbegrænsningen er nået.

OBS. DETTE RAINBOW DINNER ER KUN FOR KVINDER!

Mød 18 nye regnbuekvinder på én aften!
Vi tror på, at det uforpligtende, afslappede og åbensindede møde mellem regnbuekvinder er grundlaget for ægte magi. Intet slår en god, morsom og interessant samtale. Hos Rainbow Dinner skaber vi et rum for, at regnbuemennesker kan mødes og have gode, sjove og spændende samtaler og oplevelser med hinanden. Her er åbenhed, tolerance, samtale, festlighed og fællesskab i centrum. For deri ligger kilden til både venskab og kærlighed.

 

 

Meld dig som vært, gæst eller som par
Rainbow Dinner er helt afhængig af værter. Hele konceptet handler om, at I mødes privat og spiser hos hinanden. Derfor, uden værter – ingen Rainbow Dinner.

Som vært huser du otte personer, i din bolig, til én ret (forret, hovedret eller dessert), som består af dig selv, din rejsemakker samt tre øvrige par, der besøger dig i ca. 1,5 time. Det kræver ikke meget at være vært – otte stole, et bord (eller to) samt tallerkener, glas og bestik til alle otte. Ingen forventer, at du bor i et palæ eller at spise af kongeligt porcelæn – Rainbow Dinner handler om samvær og fællesskab – ikke om at fremvise pæne boliger. Vi har lavet en lille video her om, hvad det vil sige, at være vært.

Melder du dig til som gæst til Rainbow Dinner får du en rejsemakker (sandsynligvis en, der har meldt sig som vært) og får til opgave, at lave en af aftenens tre retter sammen med vedkommende. Hvis hverken du eller din rejsemakker skal være vært, får I til opgave at hjælpe et værtspar med hovedretten.

Melder I jer som et par til Rainbow Dinner vil I også være rejsemakkerpar med hinanden – og følges ad til aftenens tre retter. Vi matcher jer altså ikke med nogen andre. I vil få til opgave at være værter (det er et krav, hvis man melder sig som par) for en af aftenens tre retter – og skal naturligvis tilberede den, ligesom alle andre. Hvis det er hovedretten I får til opgave at stå for, vil et andet rejsemakkerpar få til opgave at hjælpe jer.

 

Udsolgt? Meld dig på ventelisten i stedet…
Hvis der ikke er flere ledige pladser til et Rainbow Dinner event, så meld dig på ventelisten. Der er altid nogle afbud i sidste øjeblik, så der er god mulighed for at komme med, hvis man står på ventelisten. Du kan tilmelde dig ventelisten her. Vi åbner også løbende op for flere pladser efterhånden som de bliver tilgængelige.

Læs mere om at melde sig på ventelisten her.

 

Din rejsemakker
Vi tildeler dig en rejsemakker for aftenen. Sammen skal I stå for enten forret, hovedret eller dessert – og I ”rejser” sammen rundt til aftenens tre retter. Vi forsøger at sammensætte rejsepar efter bedste evne og efter, hvad der er muligt ift. de tilmeldte. Vi prøver at matche efter alder, seksualitet, kønsidentitet og efter hvad du selv foretrækker. Dette spørger vi dig om, når du tilmelder dig. Vi kan selvfølgelig ikke garantere det ”perfekte match” (så godt kender vi ikke alle deltagerne). Prøv i stedet, at tage imod din rejsemakker med åbne arme – og husk, at du (udover din rejsemakker) kommer til at møde 18 andre regnbuekvinder i løbet af aftenens tre retter.

Du kan læse mere om ”dig og din rejsemakker” i disse gode råd om at deltage i Rainbow Dinner.

 

Sådan foregår Running Dinner
Deltagere til Rainbow Dinner bliver sat sammen med en rejsemakker for aftenen. Hvert par er ansvarlige for at tilberede en af de tre retter, der skal nydes i løbet af aftenen. Hver ret indtages et nyt sted – hos nogle andre deltagere til Rainbow Dinner. Et par laver forret, to par laver hovedret og et par laver dessert.

Torsdagen inden Rainbow Dinner, modtager du en email med information om hvem din rejsemakker er og hvordan du kommer i kontakt med vedkommende. Du får også at vide, hvordan du og din rejsemakkers program ser ud for selve aftenen – hvor I skal være til forret, hovedret og dessert samt hvor I skal være til afterparty.

Tag kontakt til din rejsemakker og aftal, hvordan I griber jeres fælles opgave an (den ret I skal stå for), hvor og hvornår I mødes og hvordan I gør med indkøb til retten. Husk også, at det kan være en fordel at forventningsafstemme på forhånd, hvordan I gør med transporten imellem retterne (cykel, taxa, offentlig transport etc.).

Efter aftenens tre retter, samles alle til afterparty, hvor du både genser dem du allerede har mødt samt alle de andre deltagere, der også har været til Rainbow Dinner, som du ikke mødte til retterne.

Læs mere om, hvordan Rainbow Dinner foregår her.

 

Aftenens program forløber således

Kl. 18.00 Forret

Kl. 20.00 Hovedret

Kl. 22.00 Dessert

Kl. 00.00 Afterparty

 

Hver ret varer i praksis omkring 1,5 time, idet alle skal videre til den næste ret. Transporten mellem retterne foregår typisk med taxa, offentlig transport eller på cykel alt efter hvad du og din rejsemakker føler for.

 

Økonomi ifm. Rainbow Dinner
At lave Rainbow Dinner er hverken gratis eller ukompliceret. Den betaling du lægger for at deltage, dækker således det arbejde der ligger bag for at sikre dig de bedste forudsætninger for en fantastisk aften – herunder parsammensætning, ruteplanlægning og al kommunikation omkring aftenens program (foruden drift af Rainbow Dinner).

Udover betaling for at deltage, betaler du og din rejsemakker selv for den ret I skal lave, transporten imellem retterne, dine egne drikkevarer i løbet af aftenen (som du selv medbringer) samt de drikkevarer du måtte købe til efterfesten.

 

Afterparty 🥳
I løbet af aftenens tre retter, vil du og din rejsemakker møde 18 andre regnbuekvinder. Måske var der til hovedretten en, som du gerne vil tale med igen? Derudover er der mange flere, som også har været til Rainbow Dinner, men som du ikke har mødt endnu. Derfor forsøger vi at samle alle til afterparty efter aftenens tre retter. Afhængig af, hvor mange tilmeldte der er til Rainbow Dinner kan det variere, hvordan efterfesten kommer til at blive afholdt. Måske anbefaler vi blot at alle tager det samme sted hen, hvor der også er gæster, som ikke har været til Rainbow Dinner. Måske har vi sørget for at reservere en lokation, som du og alle andre deltagere har for sig selv. Vi vil helst det sidste, men kan ikke garantere det på forhånd.

OBS. Såfremt der bliver afholdt almindelig Rainbow Dinner samtidig med denne version KUN FOR KVINDER, kan det være, at vi samler alle til afterparty – dvs. også dem, som deltager til den almindelige Rainbow Dinner. Selve middagsarrangementet, til denne version af Rainbow Dinner vil dog fortsat kun være for kvinder.

 

Kom med og mød andre interessante regnbuekvinder!
Det kan måske lyde lidt overvældende at deltage i Rainbow Dinner. Det er faktisk slet ikke så farligt – og de andre deltagere er som regel også lidt spændte på det hele. Til gengæld, lover vi en sjov, interessant og uforglemmelig aften, hvor du møder en masse regnbuekvinder. Vores erfaring er, at når man først prøver Rainbow Dinner, så bliver man ret vild med det. Skynd dig at tilmelde dig.

 

Rigtig god fornøjelse i Regnbueland! 🦄🌈✨

 

OBS! Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på info@rainbowdinner.dk.

Dette website bruger cookies. Ved at bruge sitet, accepterer du vores brug af cookies.  Læs mere

da_DKDansk